vi var alla unga, mer eller mindre begåvade och vi var vackra

24/03/2010

JULIA # 42 - If I were..

Om mitt liv var en Lady Gaga musikvideo eller ett SATC-avsnitt skulle jag gå runt i kläder från Jagtvej 199 och 8045, i bakgrunden skulle Babusjkamusik spelas på dagen och Ectoplasm girls på natten. Fotona och de fantastiska milljöerna skulle vara stylade av Clara, konsten på väggarna komma från Ponyhof och vi skulle roa oss på en Charleroi safari.
Sen refererar jag och mina girlssss till Tones blogg och går på en av Ylvas finafester i Paris (som är så underground att de inte ens har en hemsida. Men efter att ha sett mig skulle hela världen googla sönder House of Drama, Love child och Dead muse)
Sen i behind the scenes delen skulle jag ses chilla till Celestial-låten och avsluta med ett "Hej då, nu ska jag gå på en Lite billigare, lite sämre-tillställning".




Cykeldräkt skulle vara längst upp på allas önskelistor

No comments:

Post a Comment