vi var alla unga, mer eller mindre begåvade och vi var vackra

17/03/2010

Ida #24 Anna Krysmynta och cirkuskvinnan

Facebookchat i juni
Anna säger:
du skulle bli cirkuskvinna
lovely!
tatueringar på bröstvårtorna
Ida säger:
ja!
en orm runt halsen och ett ben genom näsan!
Anna säger:
föder barn bara genom att hasa upp långkjolen o krysta
Ida säger:
jag skulle bo i en liten vagn!
haha jaaa!
Anna säger:
på stående fot
Ida säger:
jag skulle ha en hög indianungar
söta men ouppfostrade
Anna säger:
korta men svenska ögon
Ida säger:
jag och mitt circussällskap skulle spela instrument vid öppna eldar hela nätterna under stjärnorna
vi skulle tugga knark-blad, dansa rusigt och vara fattiga men lyckliga
och när ni kommer och hälsar på skulle ni knappt känna igen mig först och när ni åker tillbaka har ni alla en liten tatuering nånstans
Anna säger:
när du sitter där o sjunger för folk i natten känner du plötsligt hur nåt pressar i magen. OJ GRAVID? bara ploppar ut den o ger bort den till en kvinna som ser lite ensam ut.
Ida säger:
hahahaha
jaaa
Anna säger:
dela med sig av allt det fina
Ida säger:
ja!
Anna säger:
är din theme-song
Ida säger:
"ge honom kärlek" skulle jag säga
lägga min hand på kvinnans huvud, välsigna henne och barnet, och vandra bort i natten
Anna säger:
no tears
haha jaa
åh ida
det är du!
Ida säger:
<3



Bästa cirkusfilmen - Freaks

No comments:

Post a Comment