vi var alla unga, mer eller mindre begåvade och vi var vackra

18/12/2009

JULIA # 12 - Recherche

Jag blir full bara av att tänka på dig

Du skojar, du kommer ju aldrig gå upp om två timmar för att gå på lektionen!

Min telefon är full av Svara INTE nummer. Dåliga dejter. Sena morgnar då det var lättare att ge sitt riktiga nummer än att hålla på att fiffla.

Ingen som raggat på mig har någonsin varit så på som han, den lockhårige i Justice. Alltså han blev helt galen efter att jag hade gjort massa innovativa skämt om vad man kan göra med huden som blir över från en omskärning, han följde efter och bjöd på drinkar och brydde sig inte ens att jag råkade slå honom i huvudet. Ganska hårt dessutom.

Om du verkligen vill ha en pojkvän kanske det är bra om du kommer ihåg dem du hånglade med på festen, istället för att vänta på vimmelbilderna för att avgöra om det var en bra kväll eller inte.

Hahahaha sa jag verkligen så?

Du kan ju fan inte säga till en brud att du vill befrukta henne fattar du väl!

Eller hänga med de där fyra killarna själv hem till en femte för efterfest och sen visa dem alla dina tusen facebookbilder, varenda en med förklaring om bakgrund hur du känner människorna på korten och hur du hamnade på den där festen
eller dra Bellmans på franska för en snubbe med skinnjacka och skäggstubb (killmotsvarigheten till blondinbellatjej) och tro att han ska bli intresserad.

Jag minns att jag har åkt i en kundvagn men resten är rätt suddigt

"Och den här killen är mycket bättre än du," menade jag inte att skriva.

Jag blir full bara av att tänka på dig

Haha, minns du, på den där konstfesten när du drog ner hela ljusinstallationen och virade den runt din hals och sen gick fram till mig och sa att det nog är dags för dig att gå hem nu

Och jag stannade kvar och hånglade med fel kille, killens kompis för att vara exakt och sen när killen kom fram och sa att det var kul att jag och kompisen hade funnit varandra skrek jag: men jag hatar honom, det är ju dig jag vill ha! ska vi gå på efterfest? Eeehhh, alltså alla tre kan ju gå. eller bara ni två kanske?

Jag åkte gratistaxi igår, men i början åkte han åt fel håll.

Hjälp mig! jag är hos någon och han har precis gått ut i hallen och pratar i telefon och drar skämt om hur han ska döda mig? Var han söt förresten?

Jag står utanför min kompis hus i Harlem och skriker och skriker men jag har ju tappat rösten och det står ett gäng med stora män i bakgrunden och jag är den enda som är vit i kvarteret och där står jag, med en borttappad sko och viskskriker om att min kompis får gärna släppa in mig men nejhä hon hör inte, då går jag väl till nästa port och plinga för jag är rätt trött


Vet du älskling, jag blir full bara av att tänka på dig


Jag vaknade nyss, klockan är tre på eftermiddagen och jag är plötsligt för aktiv dödshjälp

Hahahaha, sjuuuuka kort från tunnelbanan, t o m med killen i rullstol tittade ner på oss när vi dansade och skrek och rökte på perrongen

Min sista kväll och jag blir utslängd från klubben, JAG HAR LAGT NER MER ÄN ETT ÅR FÖR ATT FÅ KOMMA IN DÄR!
Hahahaha träffar mitt ex och tvingar honom att hångla MEN KYSS MIG DÅ vaddå vi har en historia, jag bryr mig inte!
Och sen snodde vi en flaska och blev påkomna men jag var snabb och lyckades stänga in mig på toaletten och halsa allt innan vakten hann ikapp.

Allt flyter på så jävla bra nu, alla raggar, jag har pengar och lägenhet och massa vänner på riktigt och jag kan inte riktigt slappna av för allt känns som ett korthus som kan falla när som helst

Och den gången du hade ett bandage runt huvudet som nån hade virat runt för tydligen slog du i ansiktet i trottoaren när du försökte övertala vakten att du inte alls var för full för att komma in och i vilket fall så DJar du ju på klubben och sen var det någon annan som räddade dig, vem var det?


Jag blir full bara av att tänka på dig



No comments:

Post a Comment